Tanja Hartonen-Pulkka puheenjohtajaksi myös vuodelle 2019 ja eduskuntavaaliehdokas vuoden 2019 vaaleissa

Piirihallitukseen Mäntyharjun perussuomalaiset esitti yksimielisesti (syyskokouksessa 22.11) varsinaisiksi jäseniksi Tanja Hartonen-Pulkkaa, ja Kari Wallgrenia. Tanja Hartonen-Pulkan varajäseneksi esitetään Anssi Turtiaista ja Kari Wallgrenin varajäseneksi Ilkka Hyökkiä. Jos paikkoja on vain yksi, esittää yhdistys varsinaiseksi Tanja Hartonen-Pulkkaa ja varajäseneksi Anssi Turtiaista.Nämä hyväksyttiin piirikokouksessa.

Piirikokousedustajiksi vuodelle 2019 valittiin kolme edustajaa yhdistyksen jäsenmaksun maksaneitten perusteella. Jäsenmäärä perustuu yhdistyksen jäseniin edellisen vuoden (2017) vuoden lopussa. Valittiin Tanja Hartonen-Pulkka (henkilökohtainen varajäsen Anssi Turtiainen) Kari Wallgren ( ei valittu varaa) ja Ilkka Hyökki ( henkilökohtainen varajäsen Tapio Hämäläinen.

Hallitukseen valittiin Anssi Turtiainen, Kari Wallgren, Ilkka Hyökki ja Tapio Hämäläinen. Puheenjohtajaksi siis ensi vuodelle Tanja Hartonen-Pulkka.

Eduskuntavaaliehdokasta tuetaan (Tanja Hartonen-Pulkkaa) ja muita ehdokkaita.

Kannaottona lyhyesti syyskokouksessa tuli ilmi viranhaltijoiden ja luottamushenkilöiden luottamuspula. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Esimerkiksi lehdestä luettuna Ruskahovin myynti aiheutti luottamuspulan, koska asiaa ei olisi saanut tuoda julki. Toinen on se, että viranhaltijat itse laittoivat kaupan toistaiseksi jäähylle, tästäkin sai ryhmämme lukea lehdestä. Ryhmäämme ei informoitu, eikä edelleenkään ole informoitu, että mitä selvitetään. Sehän tuntui jo olevan tietyillä tahoilla lukkoon lyöty kauppa. Ainaostaan aiesopimusta kaksi vastusti ja toinen oli perussuomalainen Tanja Hartonen-Pulkka.

Kirjoitettu 28.12.2018